نصب سایت ساز

نصـب رایـگان سیـستمهای مـدیـریت محـتوا (CMS) یا سـایـت سـاز

به منظور تسهیل راه اندازی وب سایتهای خریداران هاست، وب ثمین در صورت تمایل مشتریان اقدام به نصب رایگان یکی از سایت سازهای زیر بر روی فضای هاست سالانه خریداری شده با شرایط تشریح شده در زیر می نماید. نصب رایگان سایت ساز بر روی یک فضای هاست تنها یک بار قابل انجام است و بر روی هر هاست تنها یک سایت ساز نصب می گردد.
کلیه CMSهای این بخش OpenSource هستند. وب ثمین تنها با هدف ایجاد نقطه آغازی برای راه اندازی سریعتر وب سایتهای خریداران هاست خود این سایت سازها را به رایگان نصب می‌کند. خوشبختانه همه این سایت سازها دارای سایتهای مرجع فارسی می باشند که می تواند مورد استفاده مدیران سایتها قرار گیرد. کلیه امور طراحی سایت، رفع اشکال، افزونه ها و ماژولها و تغییر پوسته ها و قالبها بر عهده مشتری می باشد و این خدمات جزو پشتیبانی هاست نمی‌باشد. وب ثمین از پاسخگویی در این موارد معذور است.

نصب سایت ساز

وب ثمین فقط یک سیستم مدیریت محتوی (سایت ساز) را بصورت رایگان بر روی هاست سالانه شما نصب می کند. لطفاً در هنگام سفارش هاست فقط یک نوع سایت ساز را انتخاب نمایید. با تشکر

فروشگاه ساز

فروشگاه سازها

پی اچ پی نیوک

انجمن ساز

انجمن ساز MyBB

معـرفی سـایـت سـازها

  • وردپرس پرکاربردترین سایت ساز رایگان با پنل مدیریت ساده اما کامل برای راه اندازی انواع وبلاگ، فتوبلاگ، گالری، سایتهای شخصی و شرکتی است. وردپرس برای ایجاد وب سایت به علت کاربری ساده گزینه بسیار مناسبی است. تعداد بسیار زیادی افزونه برای ارتقای امکانات وردپرس در فضای اینترنت وجود دارد و پوسته های متنوع وردپرس امکان انتخاب ظاهر دلخواه و شخصی سازی طراحی سایت را به مدیر وب سایت می دهد. وردپرس با PHP نوشته شده و از دیتابیس MySQL استفاده می کند. توصیه می شود برای نصب وردپرس از هاستهای لینوکس استفاده کنید.
  • نصب: وب ثمین وردپرس فارسی را یک بار به صورت رایگان بر روی پلنهای هاست سالانه لینوکس خود با فضای 200 مگابایت و بالاتر نصب می کند. امکان نصب وردپرس بر روی پلنهای پایینتر هاست لینوکس یا سرویس هاست ماهانه و همچنین نصب مجدد وردپرس با پرداخت 10 هزار تومان هزینه نصب برای خریداران هاستهای وب ثمین وجود دارد.
  • نصب 45 قالب وردپرس: در صورت تمایل با پرداخت مبلغ 30 هزار تومان وب ثمین حداقل 45 قالب آماده و متنوع وردپرس را بر روی هاست شما نصب می کند. این قالبها برای سایتهایی با محتوای شخصی، خبری، شرکتی، فروشگاهی، سرگرمی، مذهبی و فتوبلاگ قابل استفاده اند.
  • جوملا یک سایت ساز رایگان با پنل کاربری کامل مناسب برای راه اندازی انواع وب سایتها شخصی و شرکتی است. جوملا برای وب سایتهای رسمی نیز قابل استفاده است و به علت دشوار نبودن کار با پنل مدیریتش و وجود انواع ماژولها و قالبها امکانات زیادی در اختیار مدیر سایت قرار می دهد. افزودن امکانات سایت از طریق نصب ماژولها و تغییر و شخصی سازی ظاهر سایت با استفاده از قالبهای متعدد طراحی شده برای جوملا قابل تغییر است.جوملا با PHP نوشته شده و از دیتابیس MySQL استفاده می کند. توصیه می شود برای نصب جوملا از هاستهای لینوکس استفاده کنید.
  • نصب: وب ثمین نسخه های فارسی پیش فرض یا هر یک از قالبهای قابل مشاهده در زیر را یک بار به صورت رایگان بر روی هاستهای سالانه لینوکس خود با فضای 200 مگابایت و بالاتر نصب می کند. امکان نصب جوملا بر روی پلنهای پایینتر هاست لینوکس و همچنین نصب مجدد جوملا با پرداخت 10 هزار تومان هزینه نصب برای خریداران هاست وب ثمین وجود دارد.
  • دات نت نیوک یا DNN یک سیستم مدیریت محتوای نوشته شده با فناوری .NET شرکت مایکروسافت است و از دیتابیسهای SQL Server استفاده می کند. این سایت ساز مناسبترین انتخاب رایگان برای سایتهای شرکتی و به ویژه سایتهای رسمی و سازمانی است. دات نت نیوک با داشتن پنل مدیریت کامل امکان افزودن محتوا و مدیریت تمام اجزا و ماژولهای سایت را به مدیر سایت می دهد.
    یکی از دشواریهای کار با دات نت نیوک یافتن رایگان ماژولهای مناسب فارسی و قالبهای جدید است. بنابراین استفاده از این سایت ساز به خریدارانی که ترجیح می دهند سرمایه گذاری محدودی برای وب سایت خود انجام دهند و دانش فنی کمتری دارند توصیه نمی شود. اما کاربرانی که بضاعت مالی و فنی مناسبی دارند می توانند با بهره گرفتن از کمک متخصصان سایتهای بسیار حرفه ای با دات نت نیوک ایجاد کنند.
  • نصب: امکان نصب دات نت نیوک تنها بر روی هاستهای سالانه ویندوز خود که از دیتابیس SQL Server پشتیبانی می‌کنند وجود دارد. وب ثمین دات نت نیوک را با تعداد زیادی ماژولهای آماده شده و ترجمه شده یک بار به صورت رایگان بر روی پلنهای هاست ویندوز با 500 مگابایت فضا و بالاتر و انتخاب یک رنگ برای قالب از میان رنگهای موجود در دموی زیر نصب می کند. امکان نصب دات نت نیوک بر روی پلنهای هاست ویندوز پایینتر یا ماهانه در صورتی که از دیتابیس SQL Server پشتیبانی نمایند و همچنین نصب مجدد با پرداخت 20 هزار تومان هزینه نصب برای خریداران هاست وب ثمین وجود دارد.
  • اپن کارت یک سیستم سبد خرید آنلاین رایگان است. اپن کارت دارای پنل مدیریت کامل است و به مدیران وب سایتها امکان کنترل کامل فروشگاه، دسته بندی محصولات، قیمتها، روشهای تحویل، روشهای پرداخت و کلیه قابلیتهایی را که برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین لازم است می دهد. ماژولهای متعدد برای افزودن امکانات بیشتر به اپن کارت موجود است و ظاهر سایت با تغییر قالب قابل تغییر است. با تهیه ماژولهای مناسب می توان اپن کارت را به هر یک از درگاههای پرداخت اینترنتی متصل نمود.
    اپن کارت از PHP و دیتابیس MySQL استفاده می کند و سادگی پنل مدیریت آن امکان راه اندازی سریع فروشگاه را به مدیر سایت می دهد. توصیه می شود برای نصب اپن کارت از هاستهای لینوکس استفاده کنید.
  • نصب: وب ثمین اپن کارت را یک بار به صورت رایگان بر روی هاستهای سالانه لینوکس خود با فضای 500 مگابایت و بالاتر نصب می کند. امکان نصب اپن کارت بر روی پلنهای پایینتر هاست لینوکس یا پلنهای ویندوز در صورت پشتیبانی از دیتابیس MySQL و همچنین نصب مجدد اپن کارت با پرداخت 20 هزار تومان هزینه نصب برای خریداران هاستهای وب ثمین وجود دارد.
  • پرستاشاپ یک سیستم خرید و فروش آنلاین کدباز و رایگان است. پنل مدیریت کامل پرستاشاپ قابلیتهای لازم برای داد و ستد آنلاین از چینش و دسته بندی و قیمت گذاری و ارایه ویژگیهای محصولات و امکان سفارش، تخفیفات، افزودن چند فروشگاه تا پرداخت آنلاین و اتصال به درگاههای پرداخت را به مدیریت فروشگاه می دهد. مشتریان نیز با ایجاد حسابهای کاربری می توانند خریدهای خود را مدیریت نمایند. پرستاشاپ در چند سال اخیر جایزه های بهترین اپلیکیشن رایگان برای داد و ستد را دریافت کرده است و به صورت پیشفرض از بیش از 300 ویژگی لازم برای فروشگاههای آنلاین پشتیبانی می کند. علاوه بر این می توان با افزودن ماژولهای متعدد رایگان یا پولی امکانات آن را افزایش داد یا درگاههای پرداخت بیشتری به آن افزود.
    پرستاشاپ از PHP و دیتابیس MySQL استفاده می کند و سادگی و قدرت پنل مدیریت آن امکان راه اندازی سریع فروشگاه را به مدیر سایت می دهد. پرستاشاپ به فارسی ترجمه شده و وجود چند انجمن گفتگو و وب سایت توسعه دهنده پرستاشاپ کار پاسخگویی به پرسشهای مدیران فروشگاهها را ساده ساخته است. توصیه می شود برای نصب پرستاشاپ از هاستهای لینوکس استفاده کنید.
  • نصب: وب ثمین پرستاشاپ را یک بار به صورت رایگان بر روی هاستهای سالانه لینوکس خود با فضای 500 مگابایت (حداقل پلن 4) و بالاتر نصب می کند. امکان نصب پرستاشاپ بر روی پلنهای پایینتر هاست لینوکس یا پلنهای ویندوز در صورت پشتیبانی از دیتابیس MySQL و همچنین نصب مجدد با پرداخت 20 هزار تومان هزینه نصب برای خریداران هاستهای وب ثمین وجود دارد.
  • اسکریپت رایگان فروش کارتهای شارژ و محصولات مجازی Virtual Freer با پنل مدیریت بسیار ساده و کاربردی امکان دسته بندی محصولات، چینش محصولات، سفارش آنلاین و امکان اتصال به درگاههای خرید آنلاین داخلی امکان راه اندازی بسیار سریع یک وبسایت خرید و فروش آنلاین را به صاحبان وبسایتها می دهد. خرید محصول از فروشگاههای کارت شارژ ایجاد شده با Virtual Freer بسیار ساده است و اطلاعات خرید بلافاصله به ایمیل خریدار فرستاده می شود.
    Virtual Freer از PHP و دیتابیس MySQL استفاده می کند و سادگی پنل مدیریت آن امکان راه اندازی سریع فروشگاه را به مدیر سایت می دهد. این اسکریپت به زبان فارسی است. توصیه می شود برای نصب آن از هاستهای لینوکس استفاده کنید.
  • نصب: وب ثمین Virtual Freer را یک بار به صورت رایگان بر روی هاستهای سالانه لینوکس خود با فضای 200 مگابایت (حداقل پلن 2) و بالاتر نصب می کند. امکان نصب Virtual Freer بر روی پلنهای پایینتر هاست لینوکس و همچنین نصب مجدد با پرداخت 10 هزار تومان هزینه نصب برای خریداران هاستهای وب ثمین وجود دارد.
  • مای بی بی (MyBB) یک سیستم مدیریت محتوای رایگان برای راه اندازی انجمنها یا فرومها است. بسیاری از انجمنهایی که در فضای وب فارسی وجود دارند از مای بی بی و انجمن سازهای رایگان مشابه آن استفاده می کنند. برای مای بی بی افزونه ها و قالبهای متعدد وجود دارد که در افزایش امکانات سایت به کمک مدیران وب سایتها می آیند. پنل مدیریت MyBB ساده است و امکانات کاملی برای مدیریت سایت فراهم می کند.
    مای بی بی از PHP و دیتابیس MySQL استفاده می کند و توصیه می شود برای نصب آن از هاستهای لینوکس استفاده کنید.
  • نصب: وب ثمین مای بی بی را یک بار به صورت رایگان بر روی پلنهای هاست لینوکس خود با فضای 500 مگابایت و بالاتر نصب می کند. امکان نصب MyBB بر روی پلنهای پایینتر هاست لینوکس یا پلنهای ویندوز در صورت پشتیبانی از دیتابیس MySQL و همچنین نصب مجدد مای بی بی با پرداخت 20 هزار تومان هزینه نصب برای خریداران هاستهای وب ثمین وجود دارد.
  • پی اچ پی نیوک یا به اختصار نیوک یک سیستم مدیریت محتوای رایگان مناسب برای راه اندازی انواع سایتهای نشر اخبار و مطالب به صورت مشارکتی و با نظارت مدیر سایت است. کار با پنل مدیریت PHP-Nuke ساده است و امکان استفاده از انواع ماژولهای جامع پیشفرض و افزودن ماژولهای جدید با قابلیتهای وسیع در آن وجود دارد. ظاهر سایت را می توان با استفاده از تم یا قالب جدید تغییر داد. شهرت عمده PHP-Nuke به سبب سادگی مدیریت آن و ماژولهای کاربردی مفید است که دست مدیر سایت را در گسترش سایت باز می گذارد.
    PHP-Nuke با زبان PHP نوشته شده و از دیتابیس MySQL استفاده می کند. توصیه می شود برای نصب آن از هاستهای لینوکس استفاده کنید.
  • نصب: وب ثمین PHP-Nuke را یک بار به صورت رایگان بر روی پلنهای هاست سالانه لینوکس خود با فضای 200 مگابایت و بالاتر نصب می کند. امکان نصب PHP-Nuke بر روی پلنهای پایینتر هاست لینوکس و همچنین نصب مجدد با پرداخت 10 هزار تومان هزینه نصب برای خریداران هاستهای وب ثمین وجود دارد.

فـروشـگاه قـالبـهای فـارسـی شـده وردپـرس و اپـن کـارت

جدیدترین قالبهای واکنشگرا، طراحی شده با فریمورک Bootstrap برای سایتهای شرکتی، شخصی و فروشگاههای آنلاین مناسب برای آماده سازی سریع سایتهای زیبا و کاربردی با هزینه کم.