بسته ویژه هاست

بسـته ویـژه هاسـت و سایـت سـاز وب ثمیـن با قالب حرفـه ای انتخابی + دامنه ir رایـگان

بدلیل گرایش بی سابقه خریداران هاست به استفاده از سیستمهای مدیریت محتوا و راه اندازی سریع سایتها، وب ثمین بسته ویژه هاست و سایت ساز با قالب حرفه ای انتخابی ارایه می دهد. قیمت اصلی این بسته مبلغ 565.000 تومان می باشد که با تخفیف ویژه به قیمت 450.000 تومان تقدیم می گردد و شامل موارد زیر است:

1- فضای هاست:

  • 1 گیگابایت فضای هاست لینوکس
  • ترافیک ماهانه 100 گیگابایت
  • تعداد بانک اطلاعاتی mysql نامحدود
  • Addon دومین 5 عدد
  • پارک دامین نامحدود
  • ساب دامین نامحدود
  • ایمیل نامحدود
خرید هاست

2- انتخاب یک قالب تجاری حرفه ای وردپرس ( کدهای عددی) از فروشگاه قالب وب ثمین به انتخاب شما که بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود.

3- در صورت تمایل مشتری به استفاده از دامنه های ملی (ir) ثبت دامنه با نام دلخواه وی به صورت رایگان انجام خواهد شد.

مشتریان ارجمند برای خرید به نکات زیر توجه فرمایید:

فضای هاست ارایه شده برای بیشتر سایتهای شرکتی و شخصی ایده آل است و هاستهای ما با رعایت تمام نکات امنیتی و با سرعت عالی ارایه می گردد. همچنین قالبهای حرفه ای فوق از جهت زیبایی و کارآیی کم نظیرند و متناسب با جدیدترین رویکردهای طراحی وب گلچین شده و قادربه رقابت با سایتهایی اند که به صورت اختصاصی و سفارشی طراحی شده اند. خرید طرح ویژه هاست و سایت ساز وب ثمین به شما فرصت می دهد در کوتاهترین زمان چالشهای اصلی راه اندازی وب سایت را تنها با پرداخت هزینه ای اندک پشت سر بگذارید.

  • قیمت اصلی این بسته مبلغ 565.000 تومان می باشد که با تخفیف ویژه به قیمت 450.000 تومان تقدیم می گردد. برای طراحی وبسایت اختصاصی یا قالب سفارشی یا خرید هاست یا قالب مجزا به بخشهای مربوط مراجعه فرمایید.
  • قبل از اقدام به خرید به دموی قالب ها در فروشگاه قالب وب ثمین مراجعه فرمایید و قالب مورد نظر خود را با توجه به چشم اندازی که برای سایت خود در نظر دارید انتخاب نمایید. در مراحل سفارش کد قالب انتخابی از شما درخواست خواهد شد. فقط مجاز به انتخاب قالب های وردپرس با کد عددی هستید.
  • قالبی که برای شما نصب می گردد دارای لایسنس اختصاصی برای وب سایت شما خواهد بود و تغییر قالب و ارایه لایسنس جدید یا لغو لایسنس صادر شده برای ما دشوار و هزینه بر خواهد بود. بنابراین از تغییر قالب یا عودت وجه بسته ویژه معذور خواهیم بود. صمیمانه علاقه مندیم در گزینش قالب به نیازهای وب سایت خود توجه بفرمایید.
  • وب ثمین فقط قالب را مطابق دموی آنها برای شما نصب می کند . مطلع باشید هیچ گونه راهنمایی در مورد استقاده از سایت ساز و قالب ها و پشتیبانی پلاگین ها توسط وب ثمین ارائه نمی گردد و شما باید از سایت های مرجع آنها آموزش های لازم را مطالعه نمایید. ( برای قالبهای وردپرس موجود در فروشگاه قالب وب ثمین آموزش ویدیویی آن موجود است که می توانید از طریق لینک زیر خریداری کنید)

آموزش ویدیویی راه اندازی سایت توسط یکی از 110 قالب وردپرس وب ثمین

در صورتی که خریدار تمایل به ثبت دامنه هایی به جز ir داشته باشد هزینه مربوط به دامنه مطابق جدول تعرفه های ثبت دامنه جداگانه منظور می گردد.
مطلع باشید اگر از امکانات رایگان در زمان ثبت سفارش استفاده نکنید بعد از ثبت نهایی سفارش نمی توانید درخواست آن را از وب ثمین داشته باشید.
حداکثر تا 24 ساعت پس از تأیید ثبت دامنه شما از جانب رجیستری نصب قالب انتخابی انجام خواهد شد.
برای تمدید سرویس تنها هزینه هاست و دامنه اخذ خواهد شد و قالب نصب شده محدودیتی برای مدت زمان استفاده ندارد.
در صورت پرسش درباره هر کدام از سرویسها و محصولات ما یا نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره، از طریق پشتیبانی، فرمهای تماس یا تلفنهای ارایه شده در سایت با ما تماس بگیرید. نظرات و پیشنهادهای خود درباره سرویسها و محصولات را از ما دریغ نفرمایید و از طریق فرم تماس سایت با ما مطرح نمایید.