پروسه طراحی سایت

طراحی سایت

پـروسه طـراحـی وب سـایـت

طراحی سایت در وب ثمین در پنج گام کشف و برنامه ریزی، طرح، توسعه، راه اندازی، تکامل و رشد انجام میشود تا خروجی کار مطلوب کارفرما و در بالاترین سطح ممکن باشد

اولین گام ما پی بردن به خواسته های شما و کشف روش درست برای اجرای این خواسته هاست. برای طراحی یک وب سایت موفق باید درک درستی از عملکرد سایت و نوع ارتباط مشتریان یا مخاطبان با سایت داشته باشیم. تفاهمات این گام دربرگیرنده چهارچوب کلی سایت، گستره کار، برنامه زمانی و بودجه می گردد و معمولاً گرافیک و نمایش ظاهری سایت مطرح نیست. اما مشخص می شود که سایت شما به چه نحو عمل خواهد کرد، چه امکاناتی خواهد داشت و مخاطب چگونه از آن استفاده خواهد کرد.

طراح می کوشد مفهوم اولیه را به کمک تجربه خود و انتظارات شما و مشتریانتان، و حجم فعالیت سایت به ایده ای عملی با ظاهری زیبا و کاربردی تبدیل کند. علاوه بر ظاهر و گرافیک، چیدمان عناصر سایت و محتوا، منوها و نحوه دسترس کاربر به صورت نهایی مشخص می شود و طراح می تواند کار را آغاز کند. فیدبک شما در این مرحله راهنمای اصلی در اصلاح و تکامل ایده ها خواهد بود. انتظار طراح این است که پس از سه مرحله اصلاح ایده ها از شما چراغ سبز آغاز کار را بگیرد.

طراحان ما با استفاده از بهترین روشها و فناوریهای موجود کار توسعه سایت را انجام می دهند. کاربرپسندی، جذابیت، کارآمدی، سرعت سایت، تناسب با موتورهای جستجو و امنیت از جمله معیارهایی اند که طراح در اجرای کار بر آنها تمرکز می کند. تمام این موارد پیش از ارایه کار به شما تست و ایرادات احتمالی برطرف می شود.

پس از چک کردن نهایی، سایت برای بازبینی شما آپلود می شود. اگر پس از مشاهده کار ایرادات یا اصلاحات جزیی در نظر داشته باشید تا 3 مرحله اصلاحات با توجه به نظرات شما اعمال خواهد شد. در پایان این مرحله سایت شما برای عموم کاربران بارگذاری خواهد شد. کلیه اطلاعات سایت تحویل شما می گردد و آموزش لازم برای مدیریت سایت به شما ارایه می گردد.

در صورت تمایل شما وب ثمین پس از راه اندازی سایت نیز در کنار شما خواهد بود. مشاوره، بازاریابی، سئو، مدیریت محتوا بخشی از خدمات ماست. این موارد غیر از ضمانت فنی سایت است که تا 6 ماه پس از تحویل سایت برقرار است. در این فاصله 6 ماهه هر گونه ایراد یا مشکلی در سایت خود مشاهده بفرمایید تیم توسعه وب ما مسؤولیت حل آن را بر عهده خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین وب ثمین تماس بگیرید

طراحی سایت

تماس از 9 صبح الی 10 شب

09904776722

(تنها امور طراحی سایت)